❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





♥♥♥عشقولانه♥♥♥

دلگیر که می شوی دوست دارم تمام جاده ها چالوس من باشند !

 

  مسیرت را  به گردنم بیندازند ...

 

 تا بی آنکه از کوله ات، قدم به قدم برایم نشانی بیفتد

 

  ادامه ات دهم 

 

  من، رد پایت را از سر راه نیاورده ام !

 

  که با پاشنه هر سیندرلایی پایکوبی کنم


  من تو را با تمام بی کسی ام کشف کرده ام

 

  وقتی که چشم هایت


  نگهبان ِرشوه نگیر و خواب آلود ناشناخته هایت بود


  تو را دزدیدم از تقدیر

 

  و پیش خدا انکار کردم داشتنت را تا

 

  به بهانه ی عدالت خنده هایت را به مساوات تقسیم نکند ....




نظرات شما عزیزان:

Λ௱ɪ尺
ساعت21:41---10 آبان 1393
خیلی قشنگ بود ممنون
پاسخ:فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 2:37 | |