❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من

به نظر تون من چطور ادمیم نظرتونو درموردم بگید

مثلا خوشحال

غمگین

بازیگوش

شیرین .....

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

وچیز هایی که درموردم احساس میکنید رو بهم بگید ممنون میشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad.hosein
ساعت18:39---11 مهر 1394
شیرین .
باحال
زیبا
.......
پاسخ:مرررررسسسسسسی


admin
ساعت5:41---9 مهر 1394
عالی بود گلم عزیزم
پاسخ:مر3000000


♕ÂĦMÂÐ♌Ťąήђå♕
ساعت2:19---14 آذر 1393
شیرین...
پاسخ:قربونت


ム尺ムㄎん
ساعت15:10---16 آبان 1393
عشقــ بــآ غــرور زیبـــآست،
ولی اگــر عشقــ رآ بـه قیمت فرو ریختن غــرور گداییــ کــنیـــ
آن وقــــتــ است که دیگـــر عشقـــ نیست صــــدقــــه استـــ
پاسخ:بیگ لایک


امیرخلوت
ساعت12:25---14 آبان 1393
بیکار

الاف


پاسخ:درد خخخخخخخخ


{بانوی زندانی}
ساعت20:52---11 آبان 1393
امیر لایک
پاسخ:امیر با صدتا اسم نیا نفله


(a) (m) (i) (r)
ساعت15:16---8 آبان 1393
بیشعور
نفهم
نفله
یه دنده
لج باز
پرو
بی ادب

-------------------------------------------------
در اخر هم میگم خیلی گلی
پاسخ:هرچی گفتی خودتی نفله خخخخخخ


عارف
ساعت0:28---4 آبان 1393
کنجکاو-خلاق-پرو
پاسخ:عجب نمیدونستم پرو هستم خخخخ


گرگ
ساعت11:34---16 مهر 1393
پرو
شوخ
دوس داشتنی
شیرین
پاسخ:ممنون داداشییییییییی خخخخخخ عجب پرویم من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 22:19 | |