❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بچگی

یادش بخیر وقتی بسکوییت مادرو با یه عالمه چای قاطی میکردیم تا ته می خوردیمش❕

ولی بازم سیر نمی شدیم تازه همین الانشم برامون خوشمزس❕

واقعا دنیای بچگی یه عالمه دیگه ایه ای کاش باز به بچگی برمیگشتم تا دوباره بچگی کنم

تادوباره بدیارو نبینمو فقط به خوبیا نگاه کنم

ای کاش این ای کاش ها به واقعیت تبدیل می شد ولی حیفچنین اتفاقی نمیوفته حیف حیف...



نظرات شما عزیزان:

m@r!@m
ساعت4:08---19 تير 1394
منم از این کارا میکردم امایچیزی بود طلایی نمیدونم چی اونو ترجیح میدادم ؛ الانم اینکارارو میکنم
پاسخ:خخخخخخخخ


امیرخلوت
ساعت12:30---14 آبان 1393

اول بیسکوییت مادر...بعد نوشابه و لواشک و ...
  ههههههه


پاسخ:اوهم بلی


{بانوی زندانی}
ساعت13:18---12 آبان 1393
به یه پیامم اشتباهی دوتا پاسخ دادی
پاسخ:هااا


{بانوی زندانی}
ساعت20:59---11 آبان 1393
منم فهمیدم داری متلک میپرونی خاستم یه چیزی گفته باشم کم نیارم نفله فهمیدی خخخخ
پاسخ:زحمت کشیدی


{بانوی زندانی}
ساعت20:56---11 آبان 1393
نه نگفتم که بچه کجایی!! میدونم تو بچه ای گفتم بچه گی کجایی؟؟ افتاد ؟؟؟
پاسخ:پ ن پ نفهمیده بودم بهت میگم خدا بهت عقل بده دارم بهت متلک میپرونم خاک
پاسخ:تازشم دوره کودکی بچگی نوجوانیو جوانی اینا رو نخوندی که میگی من بچم والا


{بانوی زندانی}
ساعت20:53---11 آبان 1393
بچهگی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اینجاممممممممم خخخخخخخ


[A] [M] [I] [R]
ساعت15:10---9 آبان 1393
اوو اوو بیسکوییتو با چایی قاطی میکردی چجوری میخوردی حالم به هم خورد ...
البته بگما من خودم میریختم تو اب بعد خودم حالم به هم میخورد نمیخوردم خخخخ

پاسخ:عزیزم اختیار داری شما از خلیتونه خخخخخخ


نیلوفر
ساعت21:44---15 مهر 1393
ای کاااااااااش...........بچگی هم دورانی داشت
پاسخ:اره حیف نمیشه برگشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 15:21 | |