❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اشک

ایول به معرفت خودم که وقتی اشک میریزم فقط دستام هستن که اشکامو پاک میکنن نه کسه دیگه ای

عکس عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

♕ÂĦMÂÐ♌Ťąήђå♕
ساعت2:25---14 آذر 1393
کاش منم بودم کمکت میکردم
پاسخ:فدات احمد جان شما سرور مایی


دلخون
ساعت12:33---14 آبان 1393
برا منم سخت بود ترکت کنم ولی هی چی کار میشه کرد مناسبم نبودی معذرت میخوام
پاسخ:داداش قاط زدی خدا شفات بده من نمیدونم تو کی هستی اصلا خخخخخخخخخ


ابراهیم حسینی
ساعت0:12---8 آبان 1393


نیلا
ساعت8:15---28 شهريور 1393
دقیقا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 3:27 | |