❤تنــ❉ـهـایــی منـღـــو تــو❤







نويسندگان



مدیریت تنهایی منو تو



دوستان سایت تنهایی منوتو



دوستان تنها



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ادم

دقت کردی وقتی عاشق یکی میشی بهت میگه من همیشه باهات هستم بهش میگی من میترسم روزی ولم کنی مثله بقیه

میگه من بایقیه فرق دارم  ولی اخرش خودش ولت میکنه بزار همین الان حالیتون کنم توهم ادمی مثله بقیه ادما درسته پس نگو فرق دارم

توهم بعضی عادت هات مثله بقیه ادم هاس

عکس های عاشقانه غمگین

 



نظرات شما عزیزان:

{a} {m} {i} {r}
ساعت16:35---8 آبان 1393
یکی نیست به بعضیا بگه اون موقع که ما خاص بودیم
شما یه هفته صبحی بودی یه هفته بعدازظهری . . .
.
.
.
فِـــــــــــــــــکر کَردی بِری میــــــمیـــــــرَم؟!؟
هـــــــــــــــــــــــ‍ــ
پاسخ:باو چه خبره یاخدا


سمیرا
ساعت1:33---1 آبان 1393
سلام وبت عالیه بااجازه من اینوکپی کردم !!!!!!!!!

لینک شدی دوست عزیز
پاسخ:ممنون باشه کپی کن


لی لی
ساعت8:15---28 شهريور 1393
دقیقا همه اینجورین
پاسخ:امیدوارم بعضیاعوض بشن که دیگه نگیم همه اینطورین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥Ŝħîɤȃ♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ در 11:49 | |